Monday, October 18, 2010

Velkommen


Hei alle sammen og velkommen skal dere være til Barnehagen.

Barnehagen er en blogg hvor du som leser kan få en liten smakebitt av barnehagelivet. Jeg skriver smakebit for som mange andre blogger vil mye av innholdet her bære preg av mine personlige meninger og  perspektiver rundt alt som dreier seg om barnehagelivet. 

Så hvem er nå jeg og hvorfor starte en blogg om barnehagelivet?

Jeg heter Yumi Gjærum og er utdannet førskolelærer. Jeg var ferdigutdannet 2006 ved Høgskolen i Oslo. Har jobbet til og fra i barnehage i over 11 år. Jeg startet som assistent og er for tiden ansatt som pedagogisk leder. 

Jeg starter denne bloggen hovedsakelig av egoistisk grunner. Jeg sulter etter et fora hvor jeg som pedagog kan gi utrykk for mine tanker knyttet til barnehage livet. Om det så må være dype og kontroversielle pedagogiske spørsmål eller frustrasjon over tutekopper som alltid lekker.  Jeg ønsker også å høre fra andre der ute, hva tenker dere om barnehagelivet? Jeg håper på mange innspill. 


No comments:

Post a Comment